Rondleiding over landgoed de Wamberg

Op zaterdag 5 september 2020 hebben 22 leden van de Heemkundekring Rosmalen deelgenomen aan een rondleiding over landgoed de Wamberg. Deze rondleiding werd verzorgd door Theo Danen, voorzitter van Heemkundekring 'de Plaets' uit Berlicum. Die geestdriftig vertelde over de rijke geschiedenis van de Wamberg. Vanwege het enthousiasme en de inspirerend manier van vertellen van Theo werd het een boeiende cultuurhistorische wandeling door de prachtige natuur van de Wamberg met zijn mooie lanen en vijvers.

Foto's: Ted van der Loo

Voor een eerste indruk hebben wij wat foto's geplaatst die gemaakt zijn door Ted van der Loo. Voor een volledige impressie verwijzen wij u naar deze link.