Jo Versteijnen winnaar van de tweede ronde Familiequiz

Stichting Thuis in Rosmalen organiseert een Familiequiz waarbij om de twee weken tien vragen worden gesteld over het Rosmalen van toen. De quiz slaat duidelijk aan en zet veel mensen er toe om samen met vrienden, familie en kennissen de juiste antwoorden te achterhalen.

Op woensdag 10 juni 2020 rond het middaguur werd onze eigen Jo Versteijnen, geboren en getogen in Rosmalen, de winnaar van de tweede ronde, in het zonnetje gezet. Hij ontving de 1e prijs uit handen van Xavier Coumans, filiaalmanager van JUMBO aan de Harry Coppensstraat, een fraai verrassingspakket. JUMBO Rosmalen stelt deze prijs beschikbaar om te laten blijken waardering te hebben voor vrijwilligers die in Rosmalen activiteiten voor de samenleving organiseren.

Klik op een foto voor een vergroting