Wij zijn van 1 juli 2024 t/m 31 augustus 2024 niet bereikbaar wegens vakantie

Inloopavond Heemkamer

2 september @ 19:00 20:30

Op 2 september houden we weer onze maandelijkse inloopavond. Het is tevens het startpunt van onze activiteiten na de zomervakantie.

Dit keer zal Jos Korsten ons meer komen vertellen over zijn werkzaamheden voor de heemkundekring. Zo is hij op dit moment met de andere leden van de Filmwerkgroep bezig met de vervaardiging van weer een nieuw Tijdstuk voor onze website.

Daarnaast is hij druk met de voorbereidingen van de herdenking op 14 september aanstaande dat Rosmalen 80 jaar geleden is bevrijd door de 53e Welsh Division en het Canadese Lake Superior Regiment. Jos zal ons een eerste inkijk geven in wat we op die datum kunnen verwachten.

Verder zal hij een en ander vertellen over het nieuwe boek van Ad Hermens. Het belooft weer een fijne en leerzame avond te worden.

Volg ons en deel
X (Twitter)