Rabo ClubSupport 2022

beach ge9e378084 150

Rabobank 's -Hertogenbosch en omstreken

Kijk vanaf 5 september 2022 snel op www.rabobank.nl/clubsupport en breng uw stem uit!

Beste lid van de Heemkundekring Rosmalen en iedereen die ons een warm hart toedragen.

Als u lid bent van de Rabobank ’s-Hertogenbosch en omstreken kunt u vanaf 5 september weer stemmen op uw favoriete verenigingen.

Vorig jaar hebben we als Heemkundekring Rosmalen ook meegedaan en toen kregen we 135 stemmen.
Dit was uiteindelijk goed voor het fraaie sponsorbedrag van € 1.665,48, waarvoor nogmaals dank.

Ook dit jaar kunnen wij de sponsorbijdrage van de Rabobank bijzonder goed gebruiken om onze doelstellingen te realiseren.

Met uw hulp kunnen wij dit bedrag evenaren of misschien wel overtreffen.
Wij nodigen u van harte uit om uw stem uit te brengen op onze vereniging Heemkundekring Rosmalen.

Laat uw stem niet verloren gaan (u mag op drie verschillende verenigingen een stem stemmen).

Elke stem is geld waard en daarom het vriendelijke verzoek om ook uw familie, buren, vrienden, kennissen en collega’s die bankieren bij de Rabobank ’s-Hertogenbosch en omstreken, te vragen om ook op Heemkundekring Rosmalen te stemmen.

De stemperiode loopt van maandag  5 september tot en met dinsdag 27 september 2022.

Hoe kunt u stemmen:

Je kunt op twee manieren stemmen:

1. via de ‘Rabobank app’

Als het goed is krijgt u van de Rabobank een melding in de app dat u kunt stemmen.
U kunt ook in Rabobank app in het menu service (rechtsonder) via lidmaatschap naar Rabo ClubSupport, om hier onze vereniging te selecteren en uw stem op ons uit te brengen.

1. door in te loggen met uw rabopas op de ‘Rabobank website’

Gebruikt u de Rabobank app niet, dan krijgt u als het goed is via de mail een link met de stemcode.

U kunt ook inloggen op de Rabobank website en in het menu service (rechtsboven) via lidmaatschap naar Rabo ClubSupport, om hier onze vereniging te selecteren en uw stem op ons uit te brengen.

Heeft u samen een en/of rekening dan mogen beide personen hun stem uitbrengen. In de app of per e-mail heeft u hiervoor een link met stemcode ontvangen. Geen stemcode ontvangen bel dan even met de Rabobank ’s-Hertogenbosch en vraag uw stemcode op.

Bankiert u wel bij de Rabobank maar bent u nog niet als lid van de Rabobank geregistreerd dan moet u, na te zijn ingelogd, via ‘Service’ en vervolgens ‘Lidmaatschap’ uzelf eerst aanmelden als lid. Pas daarna kunt u bij ClubSupport stemmen.

Mogen wij rekenen op uw stem!

Alvast hartelijk dank voor uw stem, steun en support.

U mag dit bericht gerust doorsturen nar uw familie, kennissen en vriendenkring. Graag zelfs.

Hoe meer stemmen hoe beter voor onze vereniging.

Namens Bestuur Heemkundekring Rosmalen,
Rien van den Broek, voorzitter