De jaar-contributie bedraagt vanaf 1 januari 2021;

• Individueel lid € 27,50
  • Samen met een partner € 37,50
  • Jeugdlid € 12,50

Door deze contributie ondersteunt u niet alleen financieel onze doelstellingen. U kunt ook, veelal gratis, deelnemen aan de door ons georganiseerde activiteiten. Zoals bijvoorbeeld lezingen, filmavonden, wandelingen of fietstochten.

Daarnaast ontvangt u viermaal per jaar ons periodiek ‘Rosmalla’. Een zeer informatief blad dat rijk gevuld is met informatie over het heden en verleden van Rosmalen.

Indien de Rosmalla per post moet worden verstuurd, is dit per jaar voor een individueel lid € 35,00 en samen met een partner € 45,00.

U kunt zich aanmelden als lid van de Heemkundekring Rosmalen door het online inschrijfformulier in te vullen.

Indien u interesse heeft kunt u zich ook als vrijwilliger aanmelden voor een van onze werkgroepen.

Als u nog vragen heeft of een toelichting wilt, neem dan contact met ons op, via het e-mailadres info@heemkundekringrosmalen.nl.